Events

Evenimente

 

 

 

 

 

"MOLON LABE II - LONE WOLF" by M.A.T.

Banner

 

 

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ALLIANCE powered by MONSTER ENERGY ROMANIA

 

monsterromania-1

 

PRECIZARI SI REGULAMENT – VA RUGAM SA LE CITITI, PENTRU A NE USURA BRIEFING-UL SI PENTRU A NU RAPI DIN TIMPUL DUMNEAVOASTRA DE JOC CU PRELUNGIREA INUTILA A ACESTUIA. Va multumim.



MOLON LABE crew va invita sambata 31.05.2015, in Bucuresti str. Constantin Godeanu nr.42, la un event al comunitatii de airsoft (http://www.maniacsairsoftteam.ro/index.php/evenimente )
si va informez ca orarul de desfasurare al jocului fost modificat astfel:

Ora de intalnire / sosirea/parcarea dimineata la ora 08:00-8.30 incepand cu ora 08.00. Incercati sa fiti cat mai punctuali pentru a avea suficient timp pentru activitati organizatorice proprii si ce tin de reglaje replica, inregistrare participanti, acces, brief-ing., socializare etc.
https://www.google.ro/maps/dir/44.4288352,26.1039282/44.4972125,26.0215437/@44.481349,26.0224433,8142m/data=!3m1!1e3

Deplasarea pe teren si un scurt instructaj privind eventul ora 9.00
Ocuparea pozitiilor din baze/organizare si primirea plicului cu misiuni ora 9.30

Start-joc va fi la ora 10:00
Stop-joc va fi duminica la ora 17:00.


          

Din dorinta de a creste nivelul calitativ al experientei participantilor la eventurile comunitatii din Bucuresti, ne-am gandit sa continuam seria de jocuri de airsoft sub numele MOLON LABE.
           Evenimentul, isi propune sa confere jucatorului un plus de complexitate si realism. Dorim promovarea unui joc curat, in care starea de bine, buna dispozitia, fairplay-ul, prietenia , sportivitatea , sa fie elemente cheie si nelipsite ale unei astfel de manifestari sociale ale comunitatii de gen din Bucuresti.
           Organizatorii “M.L.” doresc ca acesta sa devina un event comunitar de succes, sub directa indrumare a “ML Alliance”, astfel ca, folosirea de catre fiecare echipa, a oricaror elemente de recuzita ( camuflaj etc.), cu prezentarea in prealabil organizatorilor, in vederea obtinerii acceptului, este incurajata.
“Molon Labe II – Lone Wolf” este structurat astfel incat toate cele 7 ore sa fie acoperite de misiuni, imprimand dinamism prin continuitate, esenta rezultatului jocului fiind numarul de moloni castigati de catre fiecare factiune la final, ce va conduce la departajarea echipelor.
           In functie de stilul de joc al fiecarei echipe, asa cum este el cunoscut de catre organizatori si pentru a avea un joc echilibrat, armonios si fluid, ne-am rezervat dreptul de a imparti  echipele pe factiuni.
Astfel, din experienta acumulata pe terenul/terenurile de joc, subliniem urmatoarele:
         - Accesul pe teren se face in baza formularului de inscriere ce se afla deja pe site-ul nostru si ce va va fi pus la dispozitie la sosire, pentru completare.
vezi link de download formular :  http://www.maniacsairsoftteam.ro/index.php/evenimente/sign-up
- Pentru a mentine controlul desfasurarii scenariului/misiunilor, in eventualitatea ca veti parasi terenul inaintea finalului, va rugam sa anuntati din timp leaderii factiunilor din care faceti parte sau organizatorii. In caz contrar, acestia nu vor mai putea avea controlul efectivelor si implicit, misiunile vor fi greu de indeplinit, consecinta directa fiind destabilizarea jocului, care pana la urma este AL DUMNEAVOASTRA, DOMNILOR. Organizatorii nu va pun la dispozitie decat premisele, jocul in sine va apartine.

          - Limbajul trivial, initierea sau chiar escaladarea vreunei situatii conflictuale datorate unor neintelegeri in cadrul jocului, nu vor fi tolerate, culminand cu excluderea jucatorului / jucatorilor si/sau echipei / echipelor implicate in asa ceva de la evenimentele Molon Labe. Eventualele astfel de situatii se vor reclama organizatorilor si se vor rezolva ulterior jocului, NU in timpul acestuia.

          - Consumul de alcool sau alte substante psihotrope ori halucinogene este strict interzis. In caz contrar, persoana gasita vinovata va fi exclusa imediat de pe tren si in viitor nu va mai participa la vreun event Molon Labe.

          - Este interzis cu desavarsire accesul cu arme de foc pe teren!
          - Singurele elemente din categoria “pirotehnice”, vor fi folosite strict de catre organizatori, in momente bine stabilite ale jocului. Vor fi folosite doar fumigene, in numar restrans, pentru anihilarea mecanizatelor.

          - Terenul in sine, are portiuni de dificultate sporita a solului ( gropi, dealuri, ravene, vegetatie deasa ce uneori le acopera, santuri, maracini ).
Organizatorul NU isi asuma responsabilitatea pentru eventualele accidentari generate de dificultatea terenului sau a conditiei fizice generale slabe a participantilor. Din motive evidente, vom solicita participantilor o sesiune de ”incazire” a articulatiilor membrelor inferioare! Nu tratati cu usurinta sau imaturitate posibilitatea accidentarilor. Siguranta dumneavoastra trebuie sa primeze!
         - Datorita efortului sustinut, a distantelor lungi de parcurs, a terenului dificil si nu in ultimul rand, a temperaturii, incurajam fiecare participant sa aiba la indemana o cantitate de minim doi litri de apa pentru uzul propriu. Apa va fi asigurata si de organizator in locatia ”satului”.
        - La aceasta editie Molon Labe, pt o buna coordonare si pentru a va oferi un joc dinamic, comandantii factiunilor vor fi vor fi din cadrul echipei MAT - Bucuresti.
      
       - Va rugam sa respectati limitarile naturale ale terenului, precum si cele ce vor fi marcate de catre organizatori, astfel cum sunt evidentiate pe harti.
      
       - In dinamica jocului, pentru un plus de realism, vor exista situatii de luare de prizonieri / ostateci sau rapiri, ocazie cu care se vor efectua perchezitionari sau “confiscari” de arme/replici. Va rugam sa cititi cum vor fi efectuate acestea si pentru role-play, sa va conformati acestor reguli ( vezi factiunea Outlaw).
          De asemenea, se vor transporta “pachete de droguri”, “diamante” si/sau bani ( moloni ), in cazul perchezitionarii de catre adversar, cel ce transporta astfel de elemente de recuzita avand obligativitatea declararii acestora si predarii lor celui ca il captureaza/elimina.
          -  Respawn-ul nu se inchide, fiind amplasat in apropierea fiecarei baze a fiecarei factiuni. Timpul de respawn este din 15 in 15 minute.*(12-15-30-45-12) Daca ajungi la fara 10 in respawn sau spital, astepti 10 minute, pana la fix ; daca ajungi la fara un minut, stai doar un minut si apoi reintri in joc.

          - Timpul de bleeding este 10 minute. Medicii aflati la un moment dat pe teren, au timp 10 minute sa ajunga la ranit si sa-l vindece. In cazul in care nu poate ajunge, jucatorul, dupa expirarea celor 10 minute de bleeding, poate sa se deplaseze la respawn sau spitalul controlat de factiunea sa. Vindecarea de catre medic se face doar odata, acest lucru fiind semnalizat cu o bucata de carpa alba legata de brat.
          - Medicii vor fi sub directa indrumare a unui membru MAT.
Se va respecta protocolul MAT de vindecare pe aceasta durand 1 minut. Cei ce au participat la editia anterioara, sunt familiarizati, cei noi, vor avea un plus de fun pe teren! Medicii vor fi in sat la inceputul jocului, la dispozitia conducatorului satului, cu care se va trata si cumpararea lor, acestia oferindu-le serviciile lor oricarei factiuni ii cumpara. Numarul lor este insa limitat.

-  Atat in respawn-uri, cat si in spitale, vor fi montate ceasuri.
-    Spitalele: Vor functiona doua spitale. Acestea pot fi cucerite. Mentinerea lor de catre factiunea cuceritoare va aduce si avantaje financiare acesteia, pe langa cele strategice. In spitale sunt amplasate catarge cu steagurile fiecarei factiuni. Acestea se vor arbora, pentru a fi vizibile pentru toti participantii la joc.

         -Regula bang – ne bazam pe bunul dvs. simt, nu ii dai omului de la un metru in cap, daca va intalniti in vreun tufis sau la mica distanta. Tine de fair play.
         -Regula knife kill - Scenariul presupune existenta asasinilor. Se vor folosi exclusiv cutite de airsoft sau in cazul in care acestea nu exista, se va apropia de victima si i se va sopti destul de clar si ferm “cutit”. Nu va hazardati sa dati “cutit” in 3 secunde la 10 jucatori ca este ireal si se strica placerea jocului. “victima” are obligatia sa NU strige mort. Isi pune vesta si pleaca direct la respawn sau spital. Lovitura de cutit nu este vindecabila de catre medic!
         -Ricoseul – nu este considerata lovitura “mortala”, se poate continua jocul.
         -Lovitura in arma  – nu este considerata lovitura “mortala”, se poate continua jocul.
         -Incepatorii / independentii – La aceasta editie “M.L”, vor fi accepati si incepatori si independenti. Incepatorii vor fi afiliati formatiunii ”O”, sub stricta supraveghere. Acestia sunt bine veniti la medici sau chiar la sateni, L.AR.P.-ul avand farmecul sau.  Independentii vor trebui afiliati unor echipe cu care au mai jucat in trecut sau se vor pune la dispozitia organizatorilor.
        - Minele si campurile de mine: Vor exista campuri de mine amplasate de catre fiecare subunitate in parte a fiecarei factiuni. Minarea si deminarea se va face exclusive de catre cei desmnati de leader-ii de factiuni sa o faca. Minele pot fi cumparate/rascumparate din sat, unde se vor preda. Minele pot produce bani!
        - Mid cap / high cap:  La aceasta editie “M.L.” vom accepta si folosirea incarcatoarelor hi-cap, dar cu conditia respectarii “single only”! Aceasta va fi ultima editie in care vom mai accepta hi-cap. Mid-cap aduc un plus de realism. Numarul de incarcatoare este nelimitat. Incarcarea se va putea face si pe teren.      Pe viitor vom infiinta locuri speciale de incarcat, gen “ ammo - box”.
        - Crono: in continuare ne bazam pe bunul dumneavoastra simt dar  vom efectua crono la intrarea pe teren daca se impune. Pe langa existenta arbitrilor, pentru evitarea unor discutii inutile, crono-ul se va putea face aleatoriu si pe teren. Situatiile de nerespectare a med-ului sau a vitezelor replicilor de care ar trebui sa fiti constienti, vor fi sanctionate.

Class                Velocity        M.E.D.           Fire mode          Max BB weight     Marking

1.             0 to 109 m/s        1 meter        Semi & full auto          0,3  g               GREEN
2.         110 to 130 m/s      10 meters      Semi & full auto            0,3  g              BLUE
3.         130 to 140 m/s      15 meters      Semi only                   0,3  g                 YELLOW
4.         130 to 140 m/s      15 meters      Full auto SAW only       0,3  g             YELLOW
5.         141 to 150 m/s      20 meters      Bolt-action                   0,43 g               RED
6.         151 to 180 m/s      30 meters      Bolt-action                  0,43 g               WHITE


        -Taxa de participare : - NU EXISTA!. FREE game
Pentru aceasta si pentru respectul de care suntem siguri ca ne bucuram in fata dvs. ca si organizatori, va rugam sa tineti cont de cele de mai sus, pentru a pleca acasa multumiti si cu o energie pozitiva in urma unui joc de calitate, care, repetam, VA APARTINE!

Precizari speciale:
            ***  Dorim cu mare intensitate eliminarea discutiilor gen “nimeritor” si/sau “nemuritor”.
Pentru tipul  “nimeritor” : Asigurati-va ca apreciati bine distanta  si ca va cunoasteti capacitatile replicii, inainte de a da drumul vreunei manifestari inutile, cauzata de o falsa frustrare.
Pentru tipul “nemuritor”: Cei ce prefera sa nu respecte esenta jocului – FAIR-PLAY-ul si prefera sa stea totusi in bataia unei arme/replica, chiar daca lovirea a fost evidenta sau se presupune ca este evidenta, nu fac altceva decat sa altereze calitatea jocului si implicit a starii de bine generale.
              Facem apel la experienta dvs. acumulata in jocurile la care ati participat ( nationale sau internationale ) si presupunem ca nu va este deloc straina vorba “A-ti fura caciula singur“. Vor exista arbitrii pe teren.
 *** Tipuri de uniforme: Organizatorii au in vedere, dupa cum deja probabil ca v-ati obisnuit, impunerea si respectarea in cadrul evenimentelor “M.L.” a dress code-ului. Astfel, pentru fluidizare si o dinamica mai bune, dar mai ales pentru un control eficient al jocului in sine, va rugam ca jucatorii din cadrul PKT sa fie imbracati cat mai aproape de costumatia unor talibani sau insurgenti. ( verde, maron, diferite mixuri de camuflaj, shemagh – ul fiind insa piesa de rezistenta si de recunoastere pe teren, purtarea acestuia fiind obligatorie. 
La “ Armata” e mai simplu, echipamentul acestora fiind uniforma completa + casca sau bonie hat.
Ratiunile acestei reguli cred ca sunt logice si unanim impartasite.

VA DORIM UN JOC DE CALITATE SI DISTRACTIE  INTENSA!

Respect M.A.T.xim!

                                                         By M.L.A.-   Molon Labe Alliance

 

 

 

 

 

 

 

 

FACTIUNEA 1 – “ ARMATA “

 

Group Eight Task Force - G8TF – steag albastru

 

G8TF este o grup expeditionar special constituit al celor mai puternice 8 state puternic industrializate, ce au trimis fiecare in teatrul de operatiuni, grupuri armate speciale. (New alliance of the eight of the world's largest national economies expeditionary task force)

 

 

Tipul jocului :

 

Ofensiv 50 % - Defensiv 50%. Jucatorii trebuie sa aiba o forma fizica buna, foarte necesara indeplinirii misiunilor si a pastrarii dinamismului jocului.
Obiectivele principale ale acestei aliante:

 

1.Recucerirea, protejarea/apararea satului si a locuitorilor acestuia! Instalarea si mentinerea FOB-ului!

 

2. Prerogativa importanta : Identificarea si anihilarea rebelilor si altor forte oponente, prin multiple incursiuni in teritoriul inamic.

(TIER1 Combat ops : FFF - Find Fix & Finish enemy )

 

 

Tipuri de uniforme : FULL Digital / Multicam / ACU etc Ghuilliesuit.

Este OBLIGATORIE CASCA pt identificarea clara a jucatorilor pe teren. Uniforma camo tip NATO! Pt cei care din motive f.intemeiate nu poarta casca pot purta bonnie-hat sau sapca de culoarea uniformei.

 

 

Armament:

 

Toate tipurile de replici (Full range of small arms, assault rifles, support weapons, sniper rifles, mines and anti-tank weapons - fumigene).

 

 

Dotari:

Aceasta factiune va dispune de o baza centrala foarte complexa de unde vor putea controla buna desfasurare a misiunilor de protejare / aparare a satului, de capturare/folosire a mai multor centre de telecomunicatii, spitale, precum si executarea unor raiduri peste teritoriul inamic.

Vor fi disponibile corturi militare, catarge cu steaguri culoarea echipei ( albastru ) plase de camuflaj, unitati de mecanizate ( auto si moto )

 

Reguli speciale:

 

Jucatorii G8TF ce vor purta vor purta guillesuit in joc, vor avea obligatoriu banderola albastra la unul dintre picioare.

Toti operatorii G8TF vor putea fi dispusi in teren sau extrasi din, folosindu-se unitati mecanizate, conform scenariului sau in functie de dinamica jocului.

Pentru cei care doresc si role-play, G8TF poate avea in componenta, sub gestiunea proprie, mici subunitati, astfel:

 

1. G.S.I. – Grup Special de Interogari si Analiza a Informatiei ( Special Intelligence Group)


Aceasta mica unitate este constituita din luptatori calificati, bine antrenati, in vederea obtinerii oricarui tip de informatii despre inamic, prin “orice” metode, avand rol combativ in teren. Poate elimina comandanti inamici, auto, poate lua prizonieri, ii poate interoga etc., fiind direct subordonati liderului de factiune, dar respectand intocmai scenariul cu succesiunea misiunilor si dispozitiile organizatorilor.

 

2. E.O.D. Squad - Explosive Ordonance Disposal (EOD)

- subunitate ce se va ocupa de minari/deminari tactice pe intreg teritoriul controlat de catre G8TF, fiind direct subordonati liderului de factiune, dar respectand intocmai scenariul cu succesiunea misiunilor si dispozitiile organizatorilor.

- Orice persoana intrata in campul de mine, la un metru de acestea, poate fi considerata “mort”.

 

Important:

Trecand prin zona unde sunt amplasate minele, cei morti nu poti fi vindecati de catre medic. Dupa 10”min bleed merg direct la respawn!

- “Minele” pot fi puse la dispozitie de catre organizatori la inceputul jocului, acestea putandu-se gasi in baza, sau pot fi “cumparate” pe parcursul acestuia.

- “Minele” pot fi manevrate numai de catre operatorii acestei subunitati.

Nota: pe terenul de joc, vor fi “campuri de mine” fixe, respectandu-se culorile factiunilor.

 

 

FACTIUNEA 2 - “INSURGENTII” - Pakol Tribes - PKT

 

 

Un leader zonal puternic, a reusit unirea mai multor triburi, acestia fiind calauziti de idea principala de afirmare ca entitate statala. Au o structura politica dificil de inteles, bazata pe forta bruta, fiind inconjurati de o secretomanie excesiva, ca forma proprie de protectie in fata celorlalte natiuni. Din acest motiv, leaderul de facto nici macar nu este cunoscut.

 

 

Obiectivele PKT:

 

-convertirea la religia lor a cat mai multor locuitori ai satelor din zona de operare controlata, folosind preponderent mijloace bazate pe forta, in vederea obtinerii suportului localnicilor in razboiul cu care il duc cu celelalte natiuni.

-cucerire si pastrarea / apararea minelor de diamante si pietre pretioase

-folosirea civililor ca forta de munca in aceste mine si transport a materialelor pretioase pe teren.

 

 

Tipuri de uniforme:

 

Organizatorii au in vedere, dupa cum deja probabil ca v-ati obisnuit, impunerea si respectarea in cadrul evenimentelor “M.L.” a dress code-ului. Astfel, pentru fluidizare si o dinamica mai bune, dar mai ales pentru un control eficient al jocului in sine, va rugam ca jucatorii din cadrul PKT sa fie imbracati cat mai aproape de costumatia unor talibani sau insurgenti radicali ( verde, maron, , shemagh – ul fiind insa piesa de rezistenta si de recunoastere pe teren, purtarea acestuia fiind obligatorie. Pakol-ul, in cazul in care il detineti, poate fi o optiune. ( bandanna de asemenea ) functie de temperature.Pot fi folosite diferite mixuri de camuflaj, dar nu uniforme complete. Se pot folosi veste tactice peste costumatie.

 

 

 

 

 

 

Armament

: Toate tipurile de replici (Full range of small arms, assault rifles, support weapons, sniper rifles, mines and anti-tank weapons). Vehiculele pot fi oprite si ”anihilate” prin utilizarea fumigenelor in proximitatea lor..

 

Tipul jocului :

Ofensiv 60 % - Defensive 40%.

 

 

Jucatorii trebuie sa aiba o forma fizica buna, necesara indeplinirii misiunilor si a pastrarii dinamismului jocului.

Jocul acestei factiuni este preponderant ofensiv, bazandu-se pe multiple misiuni de asalt in vederea cuceririi de obiective, ce ar aduce surplus de resurse ( bani – moloni ).Ei trebuie sa se orienteze in teren, manifestand permanenta “supunere” fata de leader sau locotenentii acestuia.

 

Because in the end.. it”s all about the money!:)
 IMG 20140925 WA0003IMG 20140925 WA0002 

 

Dotari:

 

Aceasta factiune va dispune de o singura baza centrala de unde va putea controla buna desfasurare a misiunilor , la inceput de joc vor avea satul si resursele acestuia, dar vor trebui sa il protejeze / aparare atat pe el cat si civilii. Vor avea misiuni de capturare/folosire sau distrugere a unor centre de telecomunicatii ori unitati spitalicesti folosite de catre inamici, precum si a misiunilor de incursiune inspre bazele inamice. Vor fi disponibile corturi militare, catarge cu steaguri culoarea echipei ( rosu ) plase de camuflaj, intarituri tip “bunker”. Folosirea de catre fiecare echipa, a oricaror elemente de recuzita ( mechanizate, plase camuflaj corturi mil. etc.), cu prezentarea in prealabil organizatorilor, in vederea obtinerii acceptului, este incurajata

Reguli speciale:

- In prima parte a jocului, PKT trebuie sa supravietuiasca fara prea multe dotari. - Pe parcursul jocului, “Insurgentii” PKT vor putea fi dispusi in teren sau extrasi , folosindu-se in acest sens unitatile mecanizate disponibile, in functie de scenariu.

 

- ATENTIE!

Baza PKT este amplasata pe un teren foarte accidentat, va rugam sa acordati mare atentie acestui aspect, luand foarte serios in calcul ca siguranta personala este pe primul loc!

Pentru placerea role-play-ului, PKT poate avea in componenta, sub gestiunea proprie si sub directa subordonarea a leader-ului de factiune, o mica subunitate , astfel:

 

- Pakol Guard - PG – o unitate de ”extremisti”. Luptatori fara limite, dedicati pana la fanatism, leader-ului si cauzei PKT, foarte agresivi. Pana si constituirea acestei mici subunitati tip “ commando” , si numirea conducatorului sau, ramane la latitudinea leader-ului de factiune, daca acesta va considera ca va fii necesara pentru indeplinirea misiunilor .

 

 

Nota:

 

-Pe terenul de joc, vor fi “campuri de mine” fixe, respectandu-se culorile factiunilor. - Orice persoana intrata in campul de mine, la un metru de acestea, poate fi considerata “mort”. Important: Trecand prin zona unde sunt amplasate minele, nu poti fi vindecat de catre medic.       

 
 
 
 
See you soon
MOLON LABE Crew
 
 
 keep calm and molon labe 9    
 
 
 
 
 
 

"Operation HILL 937" by M.A.T.

  MAT - MANIACS AIRSOFT TEAMva invita la un joc de duminica in locatia MOLON LABE.  (TEAMs ONLY!)  

OPERATION HILL 937

DATA: 1 MARTIE
Start/end game: ora 10.00 - 15.00



The battle on Hill 937 occurred in March 01, during Campaign Spring Snow , the second part of army three-phased of these campaign intended to destroy rebel forces...
RF/RS manage to regroup and take positions outside the yellow sector and prepare for counter-attack.. ”

Obiectiv operational: Cucerirea si metinerea punctelor de interes strategic special desemnate - top hills flags.

Doua factiuni:
1.NA/UA  
Dress code : Full camo (nato style) cu casca (bonnie-hat sau sapca camo din acelasi tip de tinuta)!
Arm band:  GALBEN
      



2.RF/RS -  Rebeli separatisti
Dress code: Mix civilian&camo / Russian style uniforms cu ce vreti pe cap (cagule, shemagh, batic etc)!
Arm band: ROSU       

 

COMBAT MEDIC protocol
Fiecare factiune va avea cate 2 medici. Acestia vor juca dupa protocolul MAT-Combat medic
Toate materialele necesare pentru acest protocol sunt asigurate de organizator.  

      








ATENTIE!!!  

Avertizare legală.


Acesta este un joc care se desfasoara pe un teren foarte accidentat!!! ....Operatorul in afara inamicului se va confrunta cu gropi, ravene, movile, povârnișuri, namol etc.
Acesta simuleaza o zona forestiera devastata de bombardament greu de pe care vegetatia a fost distrusa in totalitate.
Vor fi simulate efectele unui teatru de operatii in care gazele de lupta (efecte secundare ale bombardamentului) pot crea dificultati in atingerea obiectivelor de control si mentinere a teritoriului.  

photo by AFP/Getty images   




Operatorii FARA CONDITIE FIZICA F.BUNA si fara ECHIPAMENT ADECVAT sunt rugati sa NU participe! Este recomandata MASCA DE GAZE pentru anumite momente operative!
Organizatorul NU isi asuma responsabilitatea pentru eventualele accidentari generate de dificultatea terenului sau a conditiei fizice generale slabe a participantilor. Din motive evidente vom solicita participantilor o sesiune de ”incazire” a articulatiilor membrelor inferioare!

clik on    

 

Cand veniti la briefing, veniti cu vesta reflectorizanta pe voi !!!
Incarcatoarele scoase din replici!

Avem incredere in voi asa ca va rugam sa va marcati replicile inainte de inceperea jocului pentru a nu pierde timp! (vezi reglementarile noastre mai jos pentru eventul  MOLON LABE!)
Daca va fi nevoie sau la solicitare, ML crew isi rezerva dreptul de a cronografia, prin sondaj, replicile in game!  :mrgreen:

SIGURANTA pe primul loc!
Pe curand prieteni    M.A.T. - Maniacs Airsoft Team sustine si participa anul acesta la 

"WARHEAD 9 - Tapolca"

       http://outdoorevents.hu/warhead/information.php     The WARHEAD games primarily intended for entertainment purposes, where the beginners can test themselves with the advanced players within task-oriented environment. The key element is to give opportunity to practice combat movement, try out new things and to play a task-based game with dress code and bb limit.     

"Lupta pentru Codrii de Arama V " - "The Dawn!"

    USLA Botosani (Clubul Sportiv Airsoft BAD BROTHERS) in parteneriat cu Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Botosani si Green Horses Events va invita in perioada 26-28 iunie 2015 sa luati parte la editia a V-a a evenimentului de airsoft "Lupta pentru Codrii de Arama" ce va avea loc in tabara Agafton-Botosani. Povestea “Codrilor de Arama” continua si cuprinde un scenariu complex, antrenant, cu o durata de 24 ore de joc neintrerupt. De asemenea, echipa de organizare va pregateste o logistica adecvata: vehicule offroad, atv-uri, harti, baze militare si sate fortificate iluminate pe timp de noapte, corturi militare, asistenta medicala, mancare si apa ingame pe toata perioada jocului si multe multe altele. Participantii vor beneficia de 4 mese in acesta perioada (3 mese sambata si micul dejun duminica) plus 5 litri de apa plata pentru fiecare jucator, asigurata si transportata de organizatori in zona de joc. Cazarea se va face in tabara Agafton, in 2 blocuri cu apartamente de câte 3-4 camere. Fiecare apartament este dotat cu grup sanitar (cada, dus). Vor fi disponibile 250 locuri de cazare: - 210 locuri la blocurile A si B cu apartamente de câte 3-4 camere, fiecare apartament fiind dotat cu toaleta, chiuveta, cada si dus. - 40 locuri la blocul C- camere cu 5 paturi dotate cu toaleta si chiuveta, dusul fiind la demisol. La sfarsitul jocului, sambata dupa ora 18.00, veti avea posibilitatea sa achizitionati bauturi alcoolice (vor fi si dozatoare de bere), cafea, bauturi racoritoare sau energizante precum si gustari calde dupa care, specific evenimentului, va avea loc un program ce va cuprinde premierea participantilor, premii surpriza, concert in aer liber, foc de tabara, editia a III-a a concursului “Vocea Codrilor de Arama” etc, etc.  PRECIZARE:Acest eveniment este organizat de catre USLA Botosani (Club Sportiv Airsoft Bad Brothers) ce cuprinde echipa de organizare din anii precedenti: Dennis, Rabbit (Adi), Razvan, vdT.Andrei, Grasu + membrii clubului si multi prieteni de nadejde. PROLOG:Batalia Apocalipsei a devastat tinutul Codrilor de Arama. A fost o lupta epica, ce a tinut Lumea Libera cu respiratia oprita, asteptand, cu frica si speranta, viitorul. Armatele Acvilei Imperiale ridicate sa acopere lumea Omenilor Liberi au fost respinse, rebelii reusind sa-si elibereze teritoriile ocupate, impingand Imperiul departe, dincolo de granitele sale. Poate au avut atunci sansa de a da lovitura decisiva Legiunilor daca epuizarea luptei nu ar fi facut Brigazile rebele incapabile de contraatacul decisiv. Imperiul nu si-a acceptat umilinta si la scurt timp dupa Apocalipsa Imparatul a fost detronat de fiul sau, tanarul si ambitiosul Maximus, care a jurat in fata Legiunilor ca nu va avea liniste pana nu va reda Imperiului gloria pierduta. Noul Imparat a refacut trupele si le-a pregatit pentru o campanie decisiva spre Tinutul Codrilor de Arama. Instinctul sau de razboinic a simtit ca o victorie decisiva asupra armatei lui Dako - simbolul rezistentei rebelilor - ii va deschide drumul spre cucerirea Lumii Libere. Dupa victorie, Dako a readus Tinutului pacea si linistea de altadata, refacand satele si orasele distruse de Apocalipsa. Avanpost al Lumii Libere, Codrii de Arama ramaneau vulnerabili unui atac al Imperiului, iar Dako stia ca Legiunile cu orgoliul ranit vor cauta, mai devreme sau mai tarziu, razbunarea… Fara veste, Legiunile au atacat cu o determinare si forta nemaivazuta si au nimicit garzile ce pazeau granitele, intrand in Codrii de Arama. Dako a evacuat repede satele si capitala, trimitand femeile, copii si batranii departe, spre Soare-Rasare, in siguranta. A impanzit Codrii de Arama cu trupele sale de gherila si a concentrat nucleul armatei in garnizoana rebela din padure. Stia ca trupele trimise de aliatii sai din Tinuturile prietene sunt prea departe pentru a-l ajuta, Brigazile sale curajoase fiind singurul zid in fata Legiunilor. Fortul construit din ordinul Noului Imparat a fost bine intarit si asigurat pe flancuri. Legiunile ajutate de Divizia de Mecanizate, in frunte cu Maximus, si-au inceput marsul spre armata rebela… Legendele Codrilor de Arama aduc din nou fata in fata Legiunile Imperiului si Brigazile Rebele. Imperiu vs Rebeli… Flamura Rosie vs Steagul Albastru… Maximus vs Dako… Zorii acelor vremuri ne aduc o alta poveste ce urmeaza a fi scrisa de voi, cei ce veti lua parte la ea…  The Dawn! TEASER :https://www.youtube.com/watch?v=KXkRHqNRpGs&list=UUyBCVqYcNlq9F4dfeMKshyQ&index=1 CONDITII DE PARTICIPARE  La eveniment se pot inscrie atat membri de cluburi, cat si independenti. Poate participa orice jucator de airsoft cu cel putin 15 jocuri la activ care cunoaste si respecta regulamentul SB 1.0 INSCRIERI Inscrierile se fac INCEPAND CU 21 FEBRUARIE ORELE 20.00, fiind obligatorie completarea formularului pt a putea participa la event. PRET SI MODALITATE DE PLATA Taxa de participare: 150 ron/pers. Ca si la editiile precedente pretul biletului include cheltuielile de organizare, mancare (4 mese), cazare, apa pt joc, asistenta medicala, recuzita, logistica, concert + alte surprize. Odata cu inceperea inscrierilor vom posta si modalitatea de plata.  ______________________________________________________________________
  

"MOLON LABE - The calling! by M.A.T."

  molon labe SIGLAml

M.A.T. - MANIACS AIRSOFT TEAM va invita in data de 11 octombrie 2014 la primul eveniment din seria MOLON LABE. Durata jocului 1 ZI / Start joc 10.00 - 18.00



Din dorinta de a creste nivelul calitativ al experientei participantilor la eventurile comunitatii din Bucuresti ne-am gandit sa incepem o serie de jocuri de airsoft sub numele MOLON LABE.Eventul, speram noi isi propune sa confere jucatorului un plus de complexitate, realism si imersiune.

FACTIUNEA 1 Group Eight Task Force - G8TF
(New alliance of the eight of the world's largest national economies expeditionary task force)

Primary Objective:
1.Protect civilians, defend village! Keep FOB!
2.TIER1 Combat ops : Find Fix & Finish enemy ! Armband/flag: Blue Uniform types: FULL Digital / Multicam / ACU etc  Ghuilliesuit. MUST wear HELMET or Boonie Hat
Armament: Full range of small arms, assault rifles, support weapons, sniper rifles, mines and anti-tank weapons. Game style: Ofensive 50 % Defensive 50%
Unit requirements: Players in this unit must have good physical stamina when operating in the area.
Base logistics: This unit have one main base and multiple FOP, it will need to be able to survive parts of the game without any logistics provided by the main base. Bring all necessary logistics for building the main base and FOB's (military tents, lights, generators, defence elements etc.).Players can bring own civilian tents but they are in game (!) Special rules: Players must play in groups. This unit must wear their armband on their legs when using the guillesuit. This unit can also be inserted or extracted by vehicles. Subunit: 1.Special Interrogation Group - SIG (some sources interpret this acronym as Special Identification Group or Special Intelligence Group)
Unit description: The unit is the premier intel of the G8TF, a combination of special operations and elite light infantry. The unit is a flexible, highly trained and specialized to gain information about enemy forces (by all means necessary) or features of the combat environment, elimination of enemy key personnel as officers or vehicle crews. 2. EOD-IEDD Squad - Explosive Ordnance Disposal (EOD) and Improvised Explosive Device Disposal (IEDD) Squad
(Explosive ordnance disposal specialist are the G8TF pre-eminent tactical and technical explosives experts. They are warriors who are properly trained, equipped and integrated to attack, defeat and exploit unexploded ordnance, improvised explosive devices - MINE-
Explosive ordnance disposal specialists are the culmination of the best tactical and technical training the G8TF can provide. They are prepared to perform missions in support of G8TF units worldwide, across all operational environments.)...Mines
Mines may be found in the game area. Anyone within 2 meters of a mine is considered hit, and should react accordingly. Only EOD-IEDD Squad may disarm mines.

Anti-vehicle mines may also be found, they must be placed visable on the road. They have an effect in terms of game mechanics only, and simply block a thoroughfare to vehicles. The mines must be cleared before any vehicle can pass. The engineer must wait 1 minute for each mine to be removed. Vehicles cant pass until all mines are cleared. Mines are color faction marking in the center. 50 Mines will be provided to each factions.

NOTE!Bring the disarm mines to the village (ML crew) and your team earn money for them!Minefiels

There can be a fixed minefields marked on the game-area map. No person or vehicle can cross the marked minefield besides on roads (small tracks are not counted as roads). When crossing the roads, you may not step more than a maximum of 2 meters from the road (All road-crossings will have a line marking next to the road where the minefield starts). If you go any further, you will be considered hit by a mine. Walking out on the minefield is considered suicide and no medic can heal you if you do so.

However, there is a way to clear passages through the minefield using special engineers. Some engineers will get “mine clearing equipment” pre or during game. This is basically a mine sweeper device.

To clear a path through the mine field: the engineer needs to move ten meters into the minefield (under the power-line) then mark a path with two yellow bands 1-1,5 meters apart. After this, the engineer will have to wait 2 minutes to walk another ten meters and continue making the path with yellow bands.

When the engineer is on the other side of the minefield two yellow bands must run the whole width of the minefield, showing a clear path through the minefield. When the engineer is on the other side and the path is ready other players can safely pass through it. NOTE! Only the engineer can occupy the path while it is being constructed!

You can fire upon and kill an engineer clearing the minefield, a medic can not move out on a unfinished mine path to heal the engineer but another engineer can go out and bring the first one back for healing. An unfinished mine field path can be continued by another engineer with a mine sweeping kit. 178  Factiunea II Pakol Tribes - PKT (islam wannabe fighters)  
Who they are and what they are represent - has been difficult for outsiders to understand because of the excessive secrecy that surrounds their leaders and political structure. The Pakol Tribes do not issue policy statements or hold regular press conferences. There is no Pakol Tribes manifesto. Because of the ban on photography and television, people do not even know what their new leaders look like. The one-eyed Pakol Tribes religious leader, nn.Muhamad M., does not meet with non-Muslims and so remains a mystery.
 
Primary Objective: Must convert civilians to islam and persuade the village folks to join the jihad and work in the rare stones mine! Conquer and keep the rare stones minerals crystals area, the village and all the land!

Uniform types: Costumes welcomed (as seen on the pictures) taliban and radical insurgents style costumes (olive green, brown, white mix with camo ). If you have insurgent costume you shall also have pacul, bandanna, barracudas,
shemagh.
Forbiden: Helmets and armor, caps and boony hats, Desert camo, Multicam and ACU
Armament: Full range of Small arms, assault rifles (AK”s recommender), support weapons, sniper rifles, mines (IED”s) and anti-tank weapons.

Game style: Ofensive 60 % Defensive 40% This game side has mainly offensive and assault missions.
Unit requirements: Players in this unit must have good physical stamina when operating in the area.They should be able to orientate on the map, have the physical condition to cover some distances during the game and obey the chain of command.
Base logistics: This unit have only one main base, they will need to be able to survive parts of the game without any logistics provided by the main base. Bring all necessary logistics for building the main base (military tents, lights, generators, defence elements etc.) Players can bring own civilian tents but they are in game (!)
Special rules: Players must play in small groups. This unit can also be inserted or extracted by vehicles.
  Subunit:
1.Sharia Guard - SG - extremist unit. Very ruthless and aggressive, have a long history of rivalry with infidels. They convert infidels or...die trying
  mw3DSC 0591FIS 6494muji2  Factiunea III.Outlaws - "O" - (traficantii) Rebels individuals living on the edges of rural societies by robbing and plundering, who are often seen by ordinary people as heroes or beacons of popular resistance. They are the peoples guns and voices

Unit description: Trade drogs, robbing, plundering, steal goods from a place or person,  typically using force in a time of war or civil disorder, looters, sabotage if the money is good, spy, sell false intel to the opposing force :)) Protect the village independence by all means necessary from all the forces!
Primary Objective: Profit maximization - earn money!
You play an important role of trading or sabotage goods to gamers and sites due to import restriction against the country (postal service, food, weapons, intel,  mines, medical supply, drogues etc. )
Armband: RED
Uniform types: Black civilian clothes with mix with different military items if choose (face paint if choose). An id mark are tattoos (real or simulate)
Armament: Small arms (all pistols, AKSU, M4 CQB - types), airsoft knifes (they are experts in knifes kills)
Game style: LARP 75% Ofensive 25 % 
Unit requirements:  More info from ML crew
Base logistics: The Village with in game Civilian Tents / shelters, Toilets and drinking water. Players can bring own civilian tents but they are in game (!)
Special rules: They can still be healed by other units medic. Players in this unit is allowed to wear open carry arms but they are considered very dangerous and can be captured or eliminated. 
If they dont carry guns they are considered civilians and MUST be protected or converted by the combatant forces.
Players must play outsite de village individual or in very small groups (2-3 outlaws max). This unit can also be inserted or extracted by vehicles.
1.Assassins -  rebels that are basically a group of hitmans, extremists, outlaws, criminals, thieves and smugglers...bad guys with knifes and many guns:) They can be hired by any faction and for right money accomplish mission by all means necessary!  LARP - Confiscations
If a person is arrested or taken prisoner, their weapon will be confiscated.The weapon and its accessories are retained by the owner, who carries it slung if possible. If the prisoner approves, others may carry the weapon: it should always be within the prisoners sight. If the prisoner escapes or is released, they may not use their weapon until five minutes later. It is not allowed to take an enemy weapon to use. A prisoner can not use knife kills but knockouts may still be used.

Searching a captive
1. A person does not want to be searched, but wants to keep on playing.
You state to this person:

-You are hereby searched and stripped as if it were a real strip-search. You are no longer able to use any weapon, either hidden or non hidden as a means of escaping or attacking us.

The prisoner MUST comply to these words and can actually not use any (hidden) weapon against his captors. Any hidden, but in-game used materials like money, drogs, diamonds etc. MUST be handed over without asking of the captors.

2. A person does want to be searched.

You state to this person:

-We will now (strip)search you. You can at all times call us to stop searching you any further and go offgame. The search may go on as long as the prisoner does not call off the search.
After the search the prisoner CAN use any hidden weapons against his captors as he sees fit.

3. A person does not want to be searched and chooses to go offgame. The person MUST hand over ANY in-game materials (see note 1.)Prisoners
POWMIALOGO400 Mlon labe

Prisoners may be taken, whether for arrests, prisoner exchanges, ransoms or information. 
08 PNS 2doubletap teamphoto22
  Factiunea IV:CIVILIANS -  Satul cu resursele sale de pamant, minerale si mai ales oamenii

Unit description: Produce commodities & goods
Primary Objective: Provide food for the local merchants and soldiers to earn money. You play an important role of providing food to local shops and taverns due to import restriction against the country
Due to the rich farm and mineral fields in the area, working in drilling is one of the most common jobs in the area. The payment is low and working conditions are very bad and dangerous because of PKT fighters.
Armband: White

Uniform types: Civilian clothes only.
Armament: Small arms if necessary. ((all pistols, AKSU, M4 CQB - types)
Game style: LARP

Unit requirements: Own civilian tents&shops. Some own props needs to be produced and brought to the village. More info from ML crew
Base logistics: Civilian Tents / shelters, Toilets and drinking water by their own.
Special rules: They can still be healed by other units medic. Players in this unit is not allowed to wear open carry arms other than urgent defensive actions. farmer turned into soldier  Factiunea VPMC - Molon Labe Crew
 
 
Because in the end.. it”s all about the money!:)
 IMG 20140925 WA0003IMG 20140925 WA0002  
 
There is an ingame currency used during the game to buy wares, services, weapons etc. This money has no value outside the game but is able to give you or your team an advantage in game. Some soldiers and weapons goes to the highest bidder. All money is given to chosen characters before the game. During the game you will receive money if you are fighting for one of the conflicts fractions others might barter or sell intelligence to the highest bidder and in that fashion getting their hands on the money. Anyone is free to plunder any fallen enemy of MOLONI

NOTE!
Money will look different in games. Any attempts to counterfeit MOLONI and put them into circulation will lead to immediate ban.  The Medic
When a player is hit, after shouting MEDIC or HIT, the medic has 10 minutes to begin treatment. If this fails, the player are eliminated and have to go to respawn.

If the medic reaches the downed player within 10 minutes they can treat them, by symbolically applying a field dressing. The dressings should be white, and may easily be made from an old sheet ripped into suitable pieces.
It must take at least two minutes(count to 120 sec) to apply the dressing.IF you want to do more milsim combat medic ML Crew can provide the necessary tools for the medic (see MAT medic video in the link:  http://www.youtube.com/watch?v=HA2bqib2qGw )

A medic should have a white armband with a red cross. Civilian medics need this armband also.

NOTE!
It will count as cheating if no dressing is applied when healing. All shot players must wear the wounded-flags at all time until respawning or healing has been completed.

Number of healings
Only one field dressing can be applied to a single player, on being shot a second time they are eliminated and must proceed to the respawn. Knifekills are instant "death", and the player cannot be treated.

A medic can´t apply a field dressing to him or herself, of course another medic can heal a injured medic with a field dressing. A medic may carry a maximum of 20 field dressings, but may resupply at the BASE, H or Respawn. Make sure you have enough dressings to resupply!For milsim combat medics contact and follow the ML crew procedures!


Field hospital (H)
A field hospital is a mobile tent with medic symbol and teamflag on it. The tent can be carried by players into position near a enemy location - ML crew can show you location. When the tent is completely setup, it works like a mobile respawn where players can respawn and medics can restock their bandages.

You can destroy this Field hospital by capture it. All players currently respawning while doing this will be eliminated and will have to move to a "static" respawn.

Note!
You CAN capture a enemy field hospital and earn a MOLONI money! :)    Field Rules and Regulations________________________________________________________________  Staging Area:

    Magazines out in parking lot and staging area.
    Muzzle must be pointed at the ground at all times.
    No fingers on triggers.
    Test firing is only permitted on a “Hot” field.
    Anyone caught firing in the staging area will be ejected from the game.
    Violation of any the mentioned above will result in ejection from the game.


Registration:

    Minors are forbidden to event.   Airsoft  sporting clubs & organized teams ONLY! Independent player MUST join a team. Team leaders are responsible for their men.

Chrono Area/Procedures

    No chrono! We trust you! You came with your replica marked as below.
    No magazines in gun until staff gives permission.
    Firing is only permitted when instructed by staff.
    Polarstar and AEGs with quick change spring systems (PTWs, ICS, ARES, ect.) will be “spot” chrono’d throughout the day.    But... You may be asked by ML crew  to chrono in the field. :)
    Violation of any the mentioned above will result in ejection from the game.

        Safety Briefing:
All participants must be present at safety briefing.
Players not present at safety briefing will not be permitted on the field until briefed by a staff member.All participants MUST wear their "Dead" vest during the briefieng!


     Safety distances
Due to the variety of different spring standards we set the weapon classes based on your weapons muzzle velocity in meters per second. Weapons must be chroned with 0,20 g BB´s. If you feel you may be borderline between semi and full auto, we recommend that you check your weapon before coming.

Class - Velocity - Safety distance - Rate of fire

Class                Velocity        M.E.D.           Fire mode          Max BB weight     Marking

1.             0 to 109 m/s        1 meter        Semi & full auto          0,3  g     GREEN
2.         110 to 130 m/s      10 meters      Semi & full auto            0,3  g     BLUE
3.         130 to 140 m/s      15 meters      Semi only                   0,3  g      YELLOW
4.         130 to 140 m/s      15 meters      Full auto SAW only       0,3  g      YELLOW
5.         141 to 150 m/s      20 meters      Bolt-action                   0,43 g     RED
6.         151 to 180 m/s      30 meters      Bolt-action                  0,43 g      WHITE

*1) All pistols are restricted to class 1.
*2) GAS SMG´s like MP9 & MP7 counts as class 2 if power is over 109 m/s.
*3) Class 3 guns must be modified / limited to semi fire.
*4) Class 4 is for Support weapons only.
*5] Shotguns may only be upgraded to class 2.

The maxiumim bb weight for class 1 - 4 is 0,30 g
The maxiumim bb weight for class 5 - 6 is 0,43 g


Note!
Glass, clay, alu & steel BB´s are strictly forbidden. MAX BIOVAL BB´s are forbidden due to their hard shell. They can break windshields of ingame vehicles and safety glasses ( transparent BB´s are also forbidden to aviod missunderstandings).

For reference, one Joule with a 0.2g BB produces a muzzle velocity of 100 m/s. For further equivalences, there is a useful calculator at http://www.1728.com/energy.htm.

For all weapons and ranges, head shots should be avoided as far as possible except where no other target is available. Blind Firing

    At no time are you permitted to “blind fire”
    You must be aware of where you muzzle is before you can pull the trigger. If you are not looking down your sights you cannot fire
    Blind firing includes blindly shooting over and around walls including shooting around a window or glass. You must be looking down your sights.
    Reports of anyone violating this rule will result in ejection from the game.


Point Blank Shooting and Minimum Engagement Distances

    One to two shots at close range is acceptable - see M.E.D.
    Close range full auto engagements are not permitted anywhere.
    At no time are you permitted to shoot anyone above the shoulders at point blank range.
    Neck, head and face shots within 1m are strictly prohibited.
    Safe shots to the body at close range are acceptable. If possible aim for legs or gear.
    Failure to follow the above guidelines will result in removal from the field.

Guns/Replica

    All replica must be approved airsoft guns(no homemade airsoft guns)
    All replica must display chrono tag provided by staff.
    Any replica found on field without tag will result in ejection from the game.
    Weapon hit
Weapon hits count as normal hits if the player is holding the weapon at the time.
     Airsoft Grenades

    Pyrotechnic grenades are NOT permitted!!!    All grenades must be approved by staff
    Airsoft Innovation Impact and Tornado Grenades are permitted
    Thunder B grenades are permitted
    All grenades must be thrown under hand or dropped no higher than shoulder height.
    Overhand throwing of grenades is strictly forbidden.
    Grenades must expel BBs in order to kill players.
    Players must be hit by BBs from grenades to be eliminated.
    Grenades without BBs are considered kill devices in 2m range only.
    Grenade rules may be amended by event staff day of event.

Smoke Grenades

    Anyone caught setting off unapproved smoke will be escorted off the game .
    Any damage to property from unapproved pyrotechnics will be notified to law enforcement .


Bang Bang Rules/Knock-out rules/Knife kill

    DO NOT Aim for the Head
    At very close rage avoid head shots at all costs

    It is ok to shoot players in the body.
    Bang Bang is forbiden. Knock-out is accepted.Knife kill is accepted with an approved airsoft knife - ONLY!!!
    Example: turning a corner and finding your gun pointed at a players face. To avoid this situation use muzzle control and move your muzzle to a safe shooting location, otherwise you are not permitted to shoot at the face. This is when you make transition to secondary gun or to an airsoft knife. It can be used. You may be able to knock-out  the enemy if he has the back on you.
       Multiple infractions will result in ejection from the game.

Real firearms and real Knives

    ANY real firearms are prohibited on the field!
    Pocket knives and utility knives are permitted on the field.


Goggles/Eye Protection

    Full sealing impact rated goggles MUST be worn at all times on the field.
    Full seal goggles cannot have any gaps exceeding 4mm
    All goggles must meet ANSI Z87.1 rating.
    Mesh goggles are not permitted on the field.
    Gas masks must have impact rated lenses.
    All other eyewear may be subject to approval by event staff.

Face Masks

    Facemasks are encouraged for everyone but not required.
    Not wearing a mask is done at your own risk!


Radios

    All general play games as operated on approved airsoft radios.
    CH1 and CH2 are reserved for event staff.
    In the event of an emergency contact staff members on channel 1.- CODE RED!
    Channels for teams will be assigned prior to game start.

Hydration

    All players must provide themselves with some form or hydration system.
    Hydration packs are encouraged.
    Water bottles should be carried with you if you do not have a hydrations system.


Boundaries

    The field is surrounded by villages.
    Do not leave the field at any time.
    Enter and exit the field through the main gate only.
    Never fire airsoft guns out of the field boundary. Anyone caught violating this rule will be BANNED from the event.
    Never shoot in the direction of the civilians.

Structures

    Never climb on top of structures
    Damage to any structure with result in ejection from the game and prosecution for property damage.
    Any hazards or changes in structure conditions must be reported to staff.


Staff

    No arguing with staff.
    Any verbal or physical confrontations with staff will result in ban from the event.
    All decisions by staff will be final.
    Contact staff members in the event of, field hazard, safety violations, cheating, unsportsmanlike conduct, injuries, general question or concerns.

Bad Behavior

    No physical contact between players is permitted.
    Avoid strong language, profanity, or threats.
    Negative behavior will result in ejection from the property.
    Intoxication or the use of illegal drugs is strictly prohibited.

Clean up.

    Please clean up your area at the end of the game. Do not make a mess on the field.  See you soon
MOLON LABE Crew keep calm and molon labe 9    ____________________________________________________________________________________
  

OVERLOAD 4

 Image and video hosting by TinyPic

Overload Crew va invita in perioada 5 – 7 septembrie 2014 la al patrulea eveniment din seria Overload.

In ultimii trei ani Overload a fost unul dintre cele mai importante evenimente de airsoft din Romania, iar in 2013 a s-a bucurat de prezenta a peste 250 de participanti.
Speram ca si in acest an evenimentul sa se bucure de aceeasi popularitate.

Ca urmare a feedback-ului pozitiv referitor la terenul de joc, primit dupa fiecare dintre cele 5 evenimente (Tormenta Blanca, Rio de Sangre, Overload 1, Overload 2 si Overload 3), am hotarit ca si OVERLOAD 4 sa fie organizat in aceeasi locatie.

Din dorinta de a creste nivelul calitativ al experientei participantilor la evenimentele seriei Overload, anul acesta desfasuram o serie de activitati care, speram noi, vor conferi jocului un plus de complexitate, realism si imersiune.

Detalii eveniment:

Regatul Sylvaniei.
Undeva departe, dincolo de Oceanul Nesfârșit, în zilele noastre…
Iscusinta si curajul adus-au victoria de partea Printului si credinciosilor sai slujitori . Cu sange si durere razbira armata temutului general Vulcano in muntii Sylvaniei. Decimata si umilita armata generalului, mancand pamantul risipitu-s-a in rusine si obida, ca apa in desert.
Si monarhia, abolita, a renascut. “Regele a murit, traiasca regele”.
Intrarea triumfala a Printului si Curtii Sale in cetatea Marsei, in sunete de trambiti se facu. 1241 salve de artilerie au marcat tot atatia ani de dinastie.
Cu dragoste si urale l-au primit cetatenii pe Print.
Cu lacrimi in ochi, ingenuncheat, in lanturi atarnat in cusca bestiei, generalul Vulcano cerea mila, indurare si fagaduia supunere fara de tagada. Printul vru sa-l ierte pe nemernic dar poporul, capul tradatorului il cerea. Capul celui care i-a batjocorit. A celui care i-a umilit si a dezlantuit teroarea in regat sub masca republicii si a democratiei si a locotenetilor sai.
Un tribunal al poporului dete sentinta. Generalul Vulcano fi-va biciuit in piata publica a Marsei apoi infierat in piata publica trei zile ca o lighioana nemernica, pentru ca nimeni sa nu uite tradarea. In cea de a patra zi, la rasarit, la cel din urma cantat al cocosului, generalul va fi spanzurat iar trupul sau, sfasiat de patru cai, imprastiat in cele patru zari.
22 septembrie, zi trista si inlacrimata, a fost declarata “Ziua Plangerii Eroilor Regatului” ca fiecare sa isi aminteasca si sa cinsteasca memoria celor ce au cazut si nu mai sunt. Numele eroilor au fost sculpate in marmura pe monumentul din Piata Palatului. Piticul Ballin a impartit colaci, oua si cozonaci de sufletul celor plecati dintre cei vii.
23 septembrie a fost declarata prin edict regal sarbatoare nationala, “Ziua Victoriei”.
Printul Dario nu si-a uitat supusii, astfel ca pentru onoare si devotament si-a rasplatit fidelii servitori.
Spionul Bestia a fost ridicat la rangul de baron si scutit de dari pe vreme de 5 ani.
Capitanul Malvado cel Sugubat, hotul de tunuri, a fost numit mare hatman.
Cavalerul singuratic Crazy Bullet, a fost facut marchiz de Stalingrad gratie placerii lui pentru acel tinut.
Marshal din Craiova a fost facut Marshal de Marsa in locul raposatului Marshal de Sibiu iar GhostTM, logofat pe scaunul regretatului Valik.
Capeteniile armatei republicane au fost decapitate dar in semn de marinimie, familiile fura despagubite cu cate 100.000 sylvani de aur.
Legaturile comerciale au fost reluate. Culturile de canabis ale lui Vulcano au fost parjolite iar terenurile redate breslei cultivatorilor de legume conduse de mesterul Mustang.
Sclavia din minele de diamante a fost abolita. Niciun supus nu va mai munci acolo in conditii vitrege.
Un nou inceput in Sylvania. O noua era. Epoca moderna si stiintifica rasare. Oamenii sunt iarasi fericiti. Fericire, incredere si bunastare in regatul Sylvaniei condus de Printul Dario, dar…
Ca un monstru trezit din somnul adanc, un nou dusman degraba se ridica si se pregateste sa se napusteasca asupra regatului. Oare ce chip va purta acesta?

CALENDAR / ORAR:
Sosirea si check-in/crono vor incepe de vineri (05.09.2014) dimineata la ora 09:00.
Toate operatiunile de inregistrare vor fi incheiate la ora 17:00.

Start-joc va fi vineri (05.09) la 19:00.
Stop-joc va fi duminica dimineata (07.09) la ora 11:00.
Jocul se va desfasura si pe timpul noptii.

Intervalul efectiv de joc este vineri 05.09 ora 19:00 – duminica 07.09 ora 11:00 (40 ore de joc).

COSTUL PARTICIPARII

A. 65 lei/persoana, pentru plata efectuata pana in 30.04.2014
B. 85 lei / persoana, pentru plata intre 01.05.2014 si 15.07.2014
C. 110 lei / persoana, pentru plata intre 16.07.2014 si 15.08.2014 (data limita de efectuare a platii biletului)

Pretul biletului include cheltuielile de organizare, o masa, 5 litri apa plata, asistenta medicala, toalete ecologice, recuzita, logistica etc.
In cazul in care din motive independente de organizator un participant a platit si nu poate sa ajunga la event, suma nu se returneaza. Inscrierile se vor incheia pe 15 august 2014.

LOCATIA DE JOC
este situata la 30 km de Sibiu, pana in offzone accesul se poate face cu autoturismele; detalii stricte despre amplasare si traseu vor fi anuntate in timp util. Zona desfasurarii jocului, va fi una preponderent forestiera, cu vegetatie abundenta de foioase (copaci mari si arbusti), terenul este denivelat cu dificultate medie. Distantele fiind relativ mari, cu diferente de nivel si vegetatia bogata, recomandam folosirea minim a unei statii performante (gen Puxing, Motorola, Kenwood) per squad! In caz de urgenta, exista semnal pentru telefoane mobile, organizatorii punand la dispozitie doua numere de telefon pentru situatii de urgenta.

CAZAREA
va fi in-game, la cort. Amplasarea corturilor va fi facuta in fiecare baza a respectivei factiuni. Nu se trage in interiorul/din corturi, ochelarii de protectie vor fi purtati in permanenta! Trebuie sa aveti in vedere posibilitatea focului ocazional spre corturi si eventuale riscuri implicate.

FACTIUNI
In cadrul scenariului vor fi 2 mari factiuni (Armata Republicana si Forta Monarhica), pentru interventii de echilibrare a jocului organizatorii vor actiona sub culorile unei a treia factiuni (Corpul Expeditionar International).

Emblemele factiunilor vor fi asigurate optional si contracost (15 lei/bucata); acestea vor fi realizate pe material textil si cu velcro(scai) pe spate. Datorita continuarii scenariului de la editia anterioara, patch-urile de factiune vor fi aceleasi. Solicitarea unui patch nou se poate face prin formularul de inscriere.

DRESSCODE
Factiunile vor fi departajate IN FUNCTIE DE HEADGEAR, modalitatea de departajare fiind astfel accesibila tuturor participantilor.

Armata Republicana:OBLIGATORIU BOONIE-HAT sau CASCA!INTERZIS FACEPAINT! Permis orice camuflaj, recomandam culori deschise (ACU, desert, multicam) si full-gear.

Forta Monarhica:OBLIGATORIU FACEPAINT!INTERZIS BOONIE-HAT sau CASCA! Permis orice camuflaj, recomandam culori inchise (woodland, flecktarn, negru etc.) si combinatii eclectice de echipament (forte de Rezistenta).

Corpul Expeditionar International:BANDEROLE ALBASTRE sau HEADGEAR ALBASTRU! Daca se asociaza in timpul jocului unei alte factiuni, se conformeaza dress-code-ului acesteia si nu mai afiseaza insemnele proprii.

Regulamentul jocului il gasiti aici - http://www.overload.com.ro/regulament/

Inscrieri / bilete aici - http://www.overload.com.ro/inscrieri/ 

Pentru alte informatii vizitati site-ul nostru http://www.overload.com.ro
Forum http://www.overload.com.ro/forum/
Facebook https://www.facebook.com/overload.airsoft.event

Va asteptam
Overload Crew
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   ____________________________________________________________________________________
  

  "Lupta pentru Codrii de Arama"

  Clubul Sportiv Airsoft Team Botosani in parteneriat cu Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Botosani si Green Horses Events va invita in perioada 20-22 iunie 2014 sa luati parte la editia a IV-a a evenimentului de airsoft "Lupta pentru Codrii de Arama" ce va avea loc in tabara Agafton-Botosani. Echipa de organizare a raspuns propunerilor si sugestiilor participantilor de la editiile trecute si pregateste, in premiera pentru evenimentul de la Botosani, un scenariu de joc cu o durata de 24 de ore, neintrerupta, ce cuprinde si joc de noapte (start joc vineri 20 iunie incepand cu orele 19.00, incheindu-se a doua zi, sambata 21 iunie la orele 19.00). Continuam povestea “Codrilor de Arama”, pregatindu-va un scenariu complex, antrenant, cu misiuni ce va vor tine in priza atat ziua cat si noaptea, logistica adecvata (vehicule offroad, atv-uri, baze militare si sate fortificate, corturi militare, asistenta medicala, mancare si apa ingame pe toata perioada jocului) si multe, multe surprize de care va veti bucura la evenimentul nostru, asa cum v-am obisnuit deja. Participantii vor beneficia de 5 mese in acesta perioada (vineri seara, 3 mese sambata si micul dejun duminica dimineata) plus 5 litri de apa plata pentru fiecare jucator, asigurata si transportata de organizatori in zona de joc. Datorita cererilor mari de participare la evenimentul de anul trecut, care din pacate nu au putut fi onorate in totalitate datorita spatiului limitat de cazare din tabara (max 240 de locuri), echipa de organizare deschide inscrierile si la cort (+150 de locuri) pe langa locurile deja consacrate din cele 3 blocuri ale complexului. Locul de campare va fi in proximitatea taberei (terenul de sport), va fi imprejmuit, va beneficia de paza permanenta, apa menajera, toalete ecologice, iluminare pe timp de noapte, punct medical. La sfarsitul jocului, sambata dupa ora 19.00, veti avea posibilitatea sa achizitionati bauturi alcoolice (vor fi si dozatoare de bere), cafea, bauturi racoritoare sau energizante precum si gustari calde dupa care, specific evenimentului, va avea loc un program ce va cuprinde premierea participantilor, premiii surpriza, concert in aer liber, foc de tabara, editia a II-a a concursului “Vocea Codrilor de Arama” (Beretele Rosii trebuie sa-si apere titlul!) etc, etc. Airsoft Team Botosani va propune sa faceti parte din povestea “Codrilor de Arama”, 24 de ore de joc de airsoft si o petrecere de final de neuitat asa cum v-am obisnuit!  

Molon Labe

About MAT

In prezent Maniacs Airsoft Team se prezinta ca o echipa experimentata, matura, care doreste mai mult decat un joc ocazional de duminica, participam la evenimente nationale si internationale si promovam airsoft-ul si comunitatea de airsoft din Romania.

Follow Us

social icon social icon

 

S5 Box